Poveri sbalzi

Chì ci hè u prublema ?

Dopu avè tagliatu i schedari, cuminciate à stampà è aspettate chì finiscinu.Quandu andate a stampa finale, pare bè, ma e parte chì sopra hè un mess.

 

CAUSE POSSIBILI

∙ Supporti debuli

∙ Disegnu di mudellu ùn hè micca adattatu

∙ Temperature di stampa ùn hè micca adatta

∙ Velocità di stampa troppu veloce

∙ Altezza di a strata

 

U prucessu di FDM / FFF richiede chì ogni capa hè custruitu nantu à l'altru.Per quessa, deve esse ovviamente chì, se u vostru mudellu hà una sezione di stampa chì ùn hà nunda sottu, u filamentu serà estrusu in l'aria fina è finisce solu cum'è un miss stringy piuttostu cà una parte integrale di a stampa.

 

Daveru u software slicer deve mette in risaltu chì questu succederà.Ma a maiò parte di u software di slicer ci permetterà solu di andà avanti è di stampà senza mette in risaltu chì u mudellu richiede un certu tipu di struttura di supportu.

 

CONSIGLI DI RISOLUZIONE DI PROBLEMI

Supporti debuli

Per a stampa FDM / FFF, u mudellu hè custruitu da strati superposti, è ogni capa deve esse furmatu nantu à a capa precedente.Per quessa, se parti di a stampa sò suspesi, ùn uttene micca abbastanza supportu è u filamentu solu extrudes in l'aria.Infine, l'effettu di stampa di e parte serà assai male.

 

ROTATE OR ANGLE U MODELLU

Pruvate d'orientà u mudellu per minimizzà e parte di sopra.Fighjate u mudellu è imaginate cumu si move a bocca, dopu pruvate à capisce u megliu angulu per stampà u mudellu.

 

ADD SUPPORTI

U modu più veloce è più faciule hè di aghjunghje supportu.A maiò parte di u software di slicing hà a funzione di aghjunghje supporti, è ci sò diversi tipi di tipi per sceglie è paràmetri di densità.Diversi tipi è densità furnisce una forza diversa.

 

CREATE SUPPORTI IN MODEL

U sustegnu chì u software di slice crea qualchì volta dannu a superficia di u mudellu è ancu appiccicatu.Allora, pudete sceglie di aghjunghje supportu internu à u mudellu quandu u crea.Questu modu pò ottene risultati megliu, ma esige più cumpetenza.

 

CREA UNA PLATAFORMA DI SUPPORTU

Quandu si stampa una figura, i spazii suspesi più cumuni sò l'armi o altre estensione.A grande distanza verticale da i braccia à u lettu di stampa pò causà prublemi quandu si sguassate sti supporti fragili.

Una suluzione megliu hè di creà un blocu solidu o muru sottu à u bracciu, dopu aghjunghje un supportu più chjucu trà u bracciu è u blocu.

 

BREAK THE PART APART

Un'altra manera di risolve u prublema hè di stampà l'overhang separatamente.Per u mudellu, questu pò volte a parte soprastante per fà u toccu.L'unicu prublema hè chì ci vole à incollare di novu e duie parti separate.

 

U disignu di u mudellu ùn hè micca adattatu

U disignu di certi mudelli ùn hè micca adattatu per a stampa FDM / FFF, cusì l'effettu pò esse assai male è ancu impussibile di furmà.

 

ANGULARE I MURI

Se u mudellu hà un sguardu di stile di scaffale, u modu più faciule hè di pendenza di u muru à 45 ° per chì u muru di u mudellu pò sustene è ùn hè micca bisognu di supportu supplementu.

 

CAMBIA U DISEGNU

L'area di sopravvivenza pò cunsiderà cambià u disignu à un ponte arcu invece di esse cumplettamente pianu, in modu chì permettenu picculi parti di u filamentu extrusionatu à sovrappone è ùn cascanu micca.Se u ponte hè troppu longu, pruvate à scurzà a distanza finu à chì u filamentu ùn falà.

 

Temperature di stampa

U filamentu hà bisognu di più tempu per rinfriscà si a temperatura di stampa hè troppu alta.È l'estrusione hè propensu à calà, risultatu in peghju effettu di stampa.

 

assicurà Cooling

A cucina ghjoca un rolu maiò in l'area di stampa sopra.Per piacè assicuratevi chì i ventilatori di raffreddamentu funzionanu à 100%.Se a stampa hè troppu chjuca per lascià ogni strata rinfriscà, pruvate à stampà parechji mudelli à u stessu tempu, perchè ogni capa pò ottene più tempu di rinfrescamentu.

 

riduce a temperatura di stampa

Nantu à a premessa di ùn pruvucà micca estrusione, riduce a temperatura di stampa quant'è pussibule.A più lenta hè a velocità di stampa, più bassa a temperatura di stampa.Inoltre, riduce u riscaldamentu esse o ancu chjude cumpletamente.

 

Velocità di stampa

Quandu si stampanu superfici o spazii di ponte, a qualità di stampa serà affettata se stampa troppu veloce.

 

Rriduce a velocità di stampa

A riduzzione di a velocità di stampa pò migliurà a qualità di stampa di alcune strutture cù qualchi anguli di sopra è brevi distanzi di ponte, à u stessu tempu, questu pò aiutà à u mudellu per rinfriscà megliu.

Altezza di a strata

L'altezza di a capa hè un altru fattore chì pò influenzà a qualità di stampa.Sicondu u mudellu sfarente, qualchì volta l'altezza di a capa più grossa pò migliurà u prublema, è qualchì volta una altezza di capa più fina hè megliu.

 

Aaghjustate l'altezza di a capa

Per utilizà una capa più grossa o fina, ci vole à sperimentà sè stessu.Pruvate diverse altezze per stampà è truvate u adattatu.

图片16


Tempu di pubblicazione: 01-Jan-2021