Filamentu Snapped

snaooed (1)

Chì ghjè u prublema?

Snapping pò accade à l'iniziu di a stampa o in u mità.Avarà pruvucà a stampa ferma, stampà nunda in mid-print o altre prublemi.

Cause pussibuli

∙ Filament Vechju o Cheap

∙ Tensione di l'estrusore

∙ Ugello intasatu

 

Cunsiglii per a risoluzione di i prublemi

Filament Vechju o Cheap

In generale, i filamenti duranu assai tempu.In ogni casu, s'ellu si mantene in una cundizione sbagliata, cum'è in a luce diretta di u sole, ponu esse fragili.I filamenti economici anu una purità più bassa o fatti di materiali di riciclà, perchè sò più faciuli per esse chjappi.Un altru prublema hè l'inconsistenza di u diametru di u filamentu.

REFEED THE FILAMENT

Una volta chì avete trovu chì u filamentu hè strappatu, avete bisognu à calà a bocchetta è sguassate u filamentu, per pudè rimette di novu.Avete bisognu di caccià u tubu di l'alimentazione ancu se u filamentu snapped in u tubu.

Pruvate un altru filamentu

Se u snapping torna, aduprate un altru filamentu per verificà se u filamentu snapped hè troppu vechju o prezzu chì deve esse scartatu.

Tensione di l'estrusore

In generale, ci hè un tensore in l'extruder chì furnisce una pressione per alimentà u filamentu.Se u tensore hè troppu strettu, allora qualchì filamentu pò chjappà sottu a pressione.Se u novu filamentu snaps, hè necessariu di verificà a pressione di u tensore.

AJUSTE A TENSIONE EXTRUDER

Allentate un pocu u tensore è assicuratevi chì ùn ci hè micca slippage di u filamentu durante l'alimentazione.

Ugello incapputatu

L'ugello inceppatu pò purtà à filamenti rotti, soprattuttu filamenti vechji o boni chì sò fragili.Verificate s'ellu hè inceppatu l'ugello è dà una bona pulita.

Andà àUgello incapputatusezione per più dettagli di risolve stu prublema.

Verificate a temperatura è u flussu

Verificate chì se a bocchetta hè diventata calda è à a temperatura curretta.Verificate ancu chì u flussu di u filamentu hè à 100% è micca più altu.


Tempu di post: Dec-17-2020