Poveru Superficie Sottu Supporti

Chì ci hè u prublema ?

Dopu avè finitu un mudellu cù qualchì supportu, è sguassate a struttura di supportu, ma ùn puderanu micca esse spustatu cumplettamente.U filamentu chjucu ferma nantu à a superficia di a stampa.Se pruvate di pulisce a stampata è sguassate u materiale restante, l'effettu generale di u mudellu serà distruttu.

 

CAUSE POSSIBILI

∙ Supporti micca adatti

∙ Altezza di a strata

∙ Support Separation

∙ Finitura di supportu ruvida

 

CONSIGLI DI RISOLUZIONE DI PROBLEMI

Supporti micca adattati

U supportu hè una parte impurtante di a stampa FDM.Ma certi mudelli ùn anu micca bisognu di supportu cù un pocu aghjustamentu.Se avete bisognu, u disignu di supportu hà una grande influenza nantu à a superficia di a stampa.

 

VERIFICATE SUPPORT PLACEMENT

A maiò parte di u software di slicing pò sceglie duie manere di aghjunghje supportu: "In ogni locu" o "Toccate a Piastra di Custruzzione".Per a maiò parte di i mudelli, "Touching the Build Plate" hè abbastanza."In ogni locu" lascerà a stampa piena di supportu, chì significa chì a superficia nantu à u mudellu serà ruvida causata da u supportu.

 

Verificate a capacità di a vostra stampante

A volte, u mudellu ùn hà micca bisognu di supportu perchè a stampante pò stampà un spaziu è anguli relativamente ripidi.A maiò parte di l'impresora ponu stampà spazii di ponte di 50 mm è un angolo di stampa di 50 ° perfettamente.Crea o scaricate un mudellu di testu per stampà per familiarizà a vostra stampante cù a vera capacità.

 

ADJUST THE SUPPORT PATTERN

Sceglite u stilu diversu di supportu per currisponde à i sfarenti tippi di mudelli per pudè ottene una interfaccia di supportu-mudellu megliu.Pruvate di cambià "Grid", "Zig Zag", "Triangulu" è cusì.

 

REDUCE A DENSITÀ DI SUPPORTU

In u software di slicing, cambia a vista à "Preview", pudete vede a struttura di supportu.In generale, a densità di supportu hè predeterminata.Puderete appruvà a densità di supportu è poi sintonizà a stampante.Pruvate aduprà 5% densità per vede se a superficia di supportu di u mudellu hà migliuratu.

 

Layer Altezza

A dimensione di l'altezza di a capa determina a pendenza di a parte di sopra chì pò esse stampata.A più fina l'altezza di a capa, più grande hè a pendenza.

 

Abbassate l'altezza di a vostra strata

Abbassendu l'altezza di a strata pò migliurà assai e parti stampate di sopra.Se l'altezza di a capa hè di 0,2 mm, u supportu hè necessariu per ogni parte di sopra à 45 °.Ma s'ellu si riduce l'altezza di a capa à 0,1 mm, hè pussibule di stampà una sopra à 60 °.Questu pò riduce a stampa di supportu è risparmià u tempu, mentre chì a superficia di u mudellu pare più liscia.

 

Support Separation

Crea una struttura di supportu removable hà bisognu à equilibrà a forza di u sustegnu è a difficultà di rimuzione.A superficia di supportu pò esse horrible si crea un supportu facilmente removable.

 

Strati di separazione verticale

Certi software di slice cum'è Simplify 3D ponu stabilisce a separazione per truvà un equilibriu megliu trà i diversi fatturi.Verificate u paràmetru "Upper Vertical Separation Layers", aghjustate i numeri di strati vacanti, in generale stabilisce 1-2 strati di separazione verticale.

 

Offset di parte horizontale

U prossimu cuntrollu hè u Offset Horizontale.Stu paràmetru mantene a distanza left-right trà a stampata è e strutture di supportu.Allora, i strati di separazione verticale evitanu chì u supportu si appiccica à a stampa mentre chì l'offset horizontale evite u latu di u supportu chì si attacca à u latu di u mudellu.In generale, stabilisce u valore offset di 0.20-0.4mm, ma avete bisognu di aghjustà u valore secondu u travagliu propiu.

 

AspraSsustegnuFinitura

Se a struttura di supportu hè stampata troppu grossu, a qualità di stampa di a superficia di supportu serà ancu affettata.

 

REDUCE A TEMPERATURA DI STAMPA

Verificate a gamma di temperatura di u filamentu è aghjustate a temperatura di a bocca à u minimu per u filamentu.Questu pò esse un ligame debule, ma ancu fà u sustegnu più faciule da sguassà.

 

Aduprate l'ABS invece di u PLA

Per i mudelli chì anu aghjustatu supportu, ci hè una grande cosa cù u materiale per fà qualchì prucessu, cum'è lucidatura.Comparare cù PLA chì hè più fragile, ABS hè più faciule da travaglià.Allora sceglite ABS pò esse megliu.

 

DUAL EXTRUSION & SOLUBLE SUPPORT MATERIALI

Stu metudu hè relativamente più caru.Se a maiò parte di a vostra stampa hà bisognu di supportu cumplessu, allora a stampante dual extrusion hè una bona scelta.U materiale di supportu soluble in acqua (cum'è PVA) pò ottene a struttura di supportu cumplessa senza arruvinà a superficia stampata.

图片17


Tempu di pubblicazione: 02-Jan-2021