Manca a strata

Chì ci hè u prublema ?

Durante a stampa, certi strati sò saltati parzialmente o cumpletamente, cusì ci sò spazii nantu à a superficia di u mudellu.

 

CAUSE POSSIBILI

∙ Riprende a stampa

∙ Under-Extrusion

∙ L'imprimante perde l'alignement

∙ Surriscaldamentu di i cunduttori

 

CONSIGLI DI RISOLUZIONE DI PROBLEMI

Resume a stampa

A stampa 3D hè un prucessu delicatu, è ogni pausa o interruzzione pò causà alcuni difetti à a stampa.Se ripiglià a stampa dopu una pausa o un fallimentu di l'energia, questi ponu fà chì u mudellu perde alcune strati.

 

Evitate a pausa durante a stampa

Assicuratevi chì u filamentu hè abbastanza è chì l'alimentazione hè stabile durante a stampa per impedisce l'Interruzzione di stampa.

Under-Extrusion

Sutta l'estrusione pruvucarà difetti cum'è a manca di riempimentu è a ligame povira, è ancu i strati mancanti da u mudellu.

 

SOTTE ESTRUSIONE

Andà àUnder-Extrusionsezione per più dettagli di risolve stu prublema.

L'imprimante perd l'alignement

L'attrito farà chì u lettu di stampa si bloccherà temporaneamente è a barra verticale ùn puderia micca allineà cumpletamente à i cuscinetti lineari.S'ellu ci hè deformazione, sporcizia o oliu eccessivu cù e barre di l'asse Z è u cuscinettu, a stampante perderà l'allinjamentu è causarà a capa mancante.

 

Interferenza di u supportu di bobina cù l'asse Z

Siccomu u supportu di bobina di parechje stampanti hè stallatu nantu à u gantry, l'assi Z ferma u pesu di u filamentu nantu à u supportu.Questu hà da influenzà u muvimentu di u mutore Z più o menu impattu.Allora ùn aduprate micca i filamenti troppu pisanti.

 

VERIFICA DI L'ALLINEATURA DI BARRA

Verificate e verghe è assicuratevi chì ci hè una cunnessione ferma trà e verghe è l'accoppiamentu.È a stallazione di a T-nut ùn hè micca solta è ùn impedisce micca a rotazione di i bastoni.

 

Verificate ogni assi

Assicuratevi chì tutti l'assi sò calibrati è micca spustati.Questu pò esse ghjudicatu spegnendu u putere o sbloccare u mutore stepper, poi movendu l'assi X è l'assi Y ligeramente.Se ci hè una resistenza à u muvimentu, pò esse un prublema cù l'assi.Hè cumunimenti faciuli à detect s'ellu ci sò prublemi cù misalignment, bastone piegate, o un cuscinettu dannatu.

 

CUSCINETTI INSUSSATI

Quandu u cuscinettu hè purtatu, un sonu buzzing hè fattu quandu si move.À u listessu tempu, pudete sentu chì a bocchetta ùn si move micca liscia o pare vibrà ligeramente.Pudete scopre u cuscinettu rottu movendu l'ugello è u lettu di stampa dopu unplug the power or unlock motor stepper.

 

VERIFICARE L'OLIU

Hè assai essenziale per mantene tuttu lubricatu in u locu per u funziunamentu lisu di a macchina.L'oliu lubrificante hè a megliu scelta perchè hè prezzu è faciule di cumprà.Prima di lubricazione, pulite i binari di guida è e barre di ogni assi per assicurà chì ùn ci hè micca impurtanza è detriti di filamenti nantu à a superficia.Dopu a pulizia, basta à aghjunghje una fina capa d'oliu, poi azionate l'ugello per andà in avanti è in daretu per assicurà chì a guida è i bastoni sò cumpletamente cuperti d'oliu è ponu muvimenti liscia.Sè vo aduprate troppu oliu, basta à asciugà un pocu cù un pannu.

 

Surriscaldamentu di i cunduttori

A causa di certi motivi, cum'è l'alta temperatura di l'ambiente di travagliu, u longu tempu di travagliu cuntinuu, o a qualità batch, u chip driver di u mutore di a stampante pò surriscalda.In questa situazione, u chip attivà a prutezzione di surriscaldamentu chjude u mutore di u mutore in pocu tempu, causendu strati mancanti da u mudellu.

 

Aumentà u Cooling

Aghjunghjite fan, dissipatori di calore o colla dissipante di calore u chip di u driver per riduce a temperatura di travagliu di u chip di u driver è evità u surriscaldamentu.

 

Riduce a corrente di u mutore

Sè vo site bè à riparà o l'impresora hè completamente aperta, pudete riduce u currente guidatu aghjustendu i paràmetri di a stampante.Per esempiu, truvate sta operazione in u menù "Maintenance -> Advanced -> Movement Settings -> Z Current".

 

Sustituisce a scheda principale

Se u mutore hè seriamente surriscaldatu, pò esse un prublema cù a scheda madre.Hè cunsigliatu di cuntattà u serviziu di u cliente per rimpiazzà a scheda madre.

图片13


Tempu di pubblicazione: 29-dic-2020