Cicatrici nantu à a superficia superiore

Chì ci hè u prublema ?

Quandu finiscinu a stampata, truverete alcune linee apparsu nantu à i capi di u mudellu, di solitu diagonali da un latu à l'altru.

 

CAUSE POSSIBILI

∙ Estrusione inaspettata

∙ Ugello Scratching

∙ Percorsu di stampa ùn hè micca adattatu

 

 

CONSIGLI DI RISOLUZIONE DI PROBLEMI

Estrusione inaspettata

In certi casi, u nozzle sarà eccessivamente extrude u filamentu, chì pruvucarà u nozzle per pruduce cicatrici più grossi di l'espertu quandu u nozzle si move nantu à a superficia di u mudellu, o trascina u filamentu in un locu inescettu.

 

pettinatura

A funzione di pettinatura in u software di slicing pò mantene a bocca sopra l'area stampata di u mudellu, è questu pò riduce a necessità di retrazione.Ancu se Pettinatura pò aumentà a velocità di stampa, farà qualchì cicatrice lasciata nantu à u mudellu.Spegnete pò migliurà u prublema, ma ci vole più tempu per stampà.

 

RETRACTION

Per fà chì e cicatrici ùn sò micca lasciate nantu à i strati superiori, pudete pruvà à aumentà a distanza è a velocità di a retrazione per diminuisce a fuga di filamentu.

 

Verificate l'estrusione

Aghjustate u flussu secondu a vostra propria stampante.In Cura, pudete aghjustà u flussu di filamentu in u paràmetru "Materiale".Reduce u flussu di 5%, poi pruvate a vostra stampante cù un mudellu di cubi per vede se u filamentu hè estrusu currettamente.

 

A TEMPERATURA DI BUZZA

U filamentu di alta qualità stampa generalmente in una gamma di temperatura più larga.Ma se u filamentu hè stata postu in un periudu di tempu induve hè umitu o in u sole, a tolleranza pò esse ridutta è pruvucà a fuga.In questu casu, pruvate à calà a temperatura di l'ugello da 5 ℃ per vede s'ellu u prublema hà migliuratu.

 

aumentà a vitezza

Un altru modu hè di aumentà a velocità di stampa, cusì chì u tempu di estrusione pò esse ridutta è evite l'extrusione eccessiva.

 

Scratching ugello

Se l'ugello ùn si alza abbastanza altu dopu a finitura di a stampa, grattarà a superficia quandu si move.

 

Z-LIFT

Ci hè un paràmetru chjamatu "Z-Hope When Retraction" in Cura.Dopu avè attivatu questu paràmetru, l'ugello s'elevarà abbastanza altu da a superficia di a stampa prima di trasfurmà in u novu locu, poi scenderà quandu ghjunghje à a pusizione di stampa.Tuttavia, sta paràmetra funziona solu cù a paràmetra di retrazione attivata.

RAise l'ugello dopu a stampa

Se a bocca torna à cero direttamente dopu a stampa, u mudellu pò esse scratched durante u muvimentu.Setting the end G-Code in slicing software pò risolve stu prublema.Aghjunghjendu u cumandamentu G1 per elevà a bocca per una distanza immediatamente dopu a stampa, è dopu à zero.Questu pò evità u prublema di scratch.

 

PRinting Path ùn hè micca adattatu

Se ci hè un prublema cù a pianificazione di u percorsu, pò causà a bocca per avè un caminu di muvimentu innecessariu, risultatu di scratch o cicatrici nantu à a superficia nantu à u mudellu.

 

CAMBIA U SOFTWARE SLICE

Diversi software di slice hà diversi algoritmi per pianificà u muvimentu di l'ugello.Se truvate chì u percorsu di u muvimentu di u mudellu ùn hè micca appruvatu, pudete pruvà un altru software di slicing per slice.

图片19

 


Tempu di Postu: 04-Jan-2021