Sona

Chì ci hè u prublema ?

Questu hè un effettu visuale sottile chì l'onda o rippling appare nantu à a superficia di u mudellu è a maiò parte di a ghjente trascurarà questi picculi prublemi fastidiosi.A pusizione di u rippling apparsu è a gravità di stu prublema sò aleatorii è irragionevuli.

 

CAUSE POSSIBILI

∙ Vibrazioni

∙ L'imprimante perde l'alignement

∙ Stampa troppu veloce

∙ Temperature di stampa ùn hè micca adatta

∙ Muri Esterni

 

CONSIGLI DI RISOLUZIONE DI PROBLEMI

Vibrazioni

A vibrazione pò dividisce in a causa di l'impresora è l'ambiente esternu.A vibrazione di l'ambiente esternu si riferisce à a tremula di l'impresora causata da a corsa nantu à a piattaforma inestable.È a vibrazione stessu hè causata da u mutore quandu travaglia è questu pò esse solu minimizatu è ùn pò micca esse eliminatu cumplettamente.

 

REDUCE VIBRATIONS Esterni

Per evità a vibrazione esterna, mette a stampante nantu à una piattaforma stabile è solida per evità di scuzzulate quandu a stampante funziona.

 

L'imprimante perd l'alignement

Rippling nantu à u mudellu pò ancu esse causatu da l'impresora chì perde l'allinjamentu.Qualchese usura, looseness o cattivu muvimentu di i cumpunenti di a stampante pò rende l'ondulazione più evidenti.

 

VERIFICARE I CUSCINETTI

U cuscinettu serà purtatu cum'è u tempu di usu diventa più longu.Verificate chì tutti i cuscinetti è u muvimentu di l'ugelli sò sempre travagliatu bè cù u putere off.In questu casu, pudete spustà a bocca manualmente per compie a verificazione.

 

Assicuratevi chì tuttu hè strettu

Qualchese parte allughjata nantu à a stampante influenzerà a qualità di stampa.Dunque, in u mantenimentu di ogni ghjornu, assicuratevi chì tuttu hè bullonatu è strettu.

 

ADD OLIU

Verificate tutte e verghe, pulite a polvera è a terra, dopu aghjunghje un pocu di grassu per assicurà u muvimentu lisu di a stampante.

 

Printing Too Fast

A più veloce di a velocità di stampa funziona, a vibrazione più faciule di l'impresora succede, perchè l'onda seranu un prublema chì appare nantu à u mudellu.

 

RALTÀ A STAMPA

Pruvate di riduce a velocità di stampa per vede s'ellu u prublema migliora.Sè avete bisognu di stampà rapidamente, aumentate a velocità di flussu è a temperatura di estrusione di u filamentu.

 

ADJUST THE FIRMWARE ACCELERATION

Per i prufessiunali, pudete verificà u codice di firmware di l'impresora è aghjustà u valore di accelerazione.

Unu solu per l'utilizatori avanzati, verificate u firmware di l'impresora è aghjustate i valori in u codice per l'accelerazione è u jerk, allora vi tuccherà à cullà u firmware in a vostra macchina.

 

PTemperature di rinting

A temperatura eccessiva pò causà linee strane in a verticale di a stampa.

 

Daumentà a temperatura di stampa

Pruvate di calà a temperatura di stampa un pocu per vede se u prublema pò esse migliuratu.

Muri Esterni

Certe volte, ancu s'è a stampa pare un sonu, si senti liscia.Questa pò esse una illusione ottica causata da ghosting.

 

Andà àGhostingsezione per più dettagli di risolve stu prublema.

图片20


Tempu di Postu: 05-Jan-2021