Cunsiglii di Risoluzione di Problemi per e Linee nantu à u Latu

Chì ci hè u prublema ?

I risultati di stampa nurmali anu una superficia relativamente liscia, ma s'ellu ci hè un prublema cù unu di i strati, serà chjaramente dimustratu nantu à a superficia di u mudellu.Questi prublemi impropi apparisceranu à ogni strata certa chì cum'è una linea o ridge à u latu di u mudellu.

 

CAUSE POSSIBILI

∙ Estrusione Incosistente

∙ Variazione di temperatura

∙ Problemi meccanichi

 

CONSIGLI DI RISOLUZIONE DI PROBLEMI

Estrusione

Se l'estrusore ùn puderia micca travaglià stabile o u diametru di u filamentu hè inconsistente, a superficia esterna di a stampa apparirà linee nantu à u latu.

 

Estrusione inconsistente

Andà àExtrusio inconsistentensezione per più dettagli di risolve stu prublema.

Temperature di stampa

Siccomu i filamenti di plastica sò sensittivi à a temperatura, i cambiamenti in a temperatura di stampa affettanu a velocità di estrusione.Se a temperatura di stampa hè alta è qualchì volta bassu, a larghezza di u filamentu extrusionatu serà inconsistente.

 

Variazione di temperatura

A maiò parte di l'imprese 3D utilizanu un controller PID per aghjustà a temperatura di l'estrusore.Se u controller PID ùn hè micca sintonizatu bè, a temperatura di l'estrusore pò fluttuà cù u tempu.Verificate a temperatura di estrusione durante u prucessu di stampa.In generale, a fluttuazione di a temperatura hè in +/-2 ℃.Se a temperatura fluttua più di 2 ° C, pò esse un prublema cù u controller di temperatura, è avete bisognu di ricalibrate o rimpiazzà u controller PID.

 

Problemi meccanichi

I prublemi meccanichi sò una causa cumuni di linii nantu à a superficia, ma i prublemi specifichi ponu accade in parechji lochi è avè bisognu di pacienza per investigà.Per esempiu, quandu l'impresora hè travagliatu, ci hè tremulu o vibrazione, chì provoca a pusizione di a bocca per cambià;u mudellu hè altu è magre, è u mudellu stessu s'imprime quandu stampa à un locu altu;a vigna di l'asse Z hè sbagliata è questu facenu u muvimentu di a bocca in a direzzione di l'assi Z ùn hè micca liscia, etc.

 

Messu nantu à una piattaforma stabile

Assicuratevi chì l'impresora hè posta nantu à una piattaforma stabile per impediscenu di esse affettatu da scontri, tremuli, vibrazioni, etc. Una tavola più pesante pò riduce megliu l'impattu di a vibrazione.

 

Aghjunghjite supportu o struttura di ligame à u mudellu

Adding support or bonding structure to the model can make the model stick to the print bed più stabile è evità chì u mudellu di scuzzulate.

 

 

Verificate i pezzi

Assicuratevi chì a vigna di l'asse Z è u nut sò stallati in a pusizione curretta è micca esse deformati.Verificate se a paràmetrazione di micro stepping di u controller di u mutore è u gap di l'ingranaggi hè anormale, se u muvimentu di u lettu di stampa hè liscia, etc.图片22 


Tempu di posta: 06-Jan-2021