Scarica l'APP LaserCube

 

Tronhoo LaserCube

AppStore

GooglePlay

DirectDownload-300x85

Precisione in ordine per migliurà a vitezza di l'inviu, avemu a ricerca, nantu à a basa di a tecnulugia di codificazione indigena tronhoo2code uriginale per mandà u prucessu di codificazione è di decodificazione di dati di macchina per incisione laser, nantu à a premisa di riduce a velocità di trasmissione di l'interferenza lineale è a stabilità, a macchina tronhoo carving vi avè una risposta pusitiva à a codificazione LaserCube è vitezza più veloce, codificazione lineale carving pusizioni più precisa.

1. Ricerca è sviluppu indipendenti, disignu indipendente di tuttu u dipartimentu
Tronhoo porta a ricerca cù u so laboratoriu R&D.Dopu à parechje analisi di regressione lineare è paraguni di analisi numerica, tronHOO sviluppa una nova macchina per incisione laser è un software di supportu, è sviluppa in modu indipendente tronhoo2code cumpressione di codificazione è tecnulugia di decompressione, in modu chì a trasmissione di dati pò esse mandata à a macchina di incisione senza problemi, è a vostra creatività pò esse più avanzata. sviluppatu senza esse mancatu.

2. Supporta cattura immediata
LaserCude supporta piglià ritratti in ogni mumentu, carving in ogni mumentu, creatività illimitata, è à u stessu tempu per a stabilità di u trasfurmazioni di sta serie di prucessi, per assicurà a stabilità.Usemu a tecnulugia Creativity hè vinuta per fà sparà senza sfocatura, è Rispondi attivamente à i dati di u sensoru in u sensoru anti-shake di calibrazione infrarossa di a camera di u vostru telefuninu, è analizà è processà una seria d'imaghjini è sceglite quellu cù u megliu effettu per mantene, in modu chì avete più bella creatività in ogni operazione.

3. Creazione di scrittura di incisione laser
LaserCude accumpagna a tecnulugia di trasfurmazioni multi-font, chì hè assai impurtante, imaginatevi in ​​l'incisione laser, perchè u font hè lineare sfocata, o ùn hè micca abbastanza? Pixel pixel hè utilizatu cum'è unità per u calculu raghjone è u processu di ogni puntu di pixel, è a differenza è l'aghjustamentu sò usati per calculà u percorsu ottimali di fonti, mentre chì tenenu in contu e belle linee di u font originale, presentanu un prucessu di creazione di testu quasi perfettu.

4. Stacking incisione tecnica
Disegnu avanzatu di u laser Tronhoo, multi-Sculp (MS), pò cumminà parechje mudelli di testu per l'incisione laser à livellu di strati. U nostru studiu approfonditu di a freccia di luce laser currisponde à a relazione tridimensionale trà u cunsumu di energia è a prufundità di scultura, fate ogni stratu. di scultura pò ghjunghje sin'à l 'effettu currispundenti piuttostu cà u superposition sèmplice di unicu effettu, fà u layer 3 d effettu sintimu più forte, cuopere tronhoo laser machine à incisione pò ghjunghje sin'à livellu più accurata di cuntrollu laser, sensu di gerarchia è l 'effettu hè più evidenti.

5. Tecnulugia di taglio laser
LaserCube, in cunjunzione cù l'incisione laser Tronhoo, pò ancu ottene u taglio laser.U tagliu di forma hè realizatu nantu à qualsiasi materiale in a gamma di taglio laser, creendu un novu tipu d'usu è ghjocu, chì ùn hè micca limitatu à l'incisione.

6. Personalizà u vostru sè stessu
Sè vo site un entusiasta persunalizatu è gode di diversi tipi d'attività, pudete cunsiderà l'usu di LaserCude per intaglià mudelli è abbellisce a tazza d'acqua, u casu di u telefuninu, etc.
!Avvertenza: Per prutege a vostra salute, per piacè portà l'attrezzi protettivi appropritati o l'occhiali prima di utilizà l'incisione laser.Ùn fighjate micca direttamente à u laser o toccu u laser cù a manu durante l'incisione laser.

Nota: Ùn caccià micca a prutezzione currispundente quandu a macchina di incisione laser hè travagliatu!


Tempu di Postu: Apr-02-2021