Cumu liscia stampe 3D?

how to smooth 3d prints

A ghjente puderia sente chì quandu avemu una stampante 3D, simu omnipotenti.Puderemu stampà tuttu ciò chì vulemu in modu faciule.Tuttavia, ci sò parechje ragioni chì puderanu influenzà a struttura di e stampe.Allora cumu si liscia u materiale di stampa 3D FDM più comunmente utilizatu - e stampe PLA?In questu articulu, daremu alcuni cunsiglii in quantu à u risultatu unsmooth chì sorge per ragioni tecniche di e stampanti 3D.

Pattern ondulatu

A cundizione di u mudellu ondulatu appare per via di e vibrazioni di l'impresora 3D o di l'oscillazione.Avete nutatu stu mudellu quandu l'estrusore di l'impresora face un cambiamentu di direzzione brusca, cum'è vicinu à un angulu sharp.O se l'impresora 3D avia pezzi solti, puderia ancu causà vibrazioni.Inoltre, se a velocità hè troppu alta per a vostra stampante per trattà, sorge una vibrazione o un vacilamentu.

Assicuratevi di fissare i bulloni è i cinture di a stampante 3D è rimpiazzà quelli chì sò usurati.Pone a stampante nantu à una tavola ferma o postu è verificate se i cuscinetti è l'altri parti in movimentu di a stampante funzionanu lisamente senza alcunu scossa.È avete bisognu di lubricate queste parti si cusì.Una volta chì avete risoltu stu prublema, duverebbe piantà l'imperfezione di e linee irregolari è ondulate in i vostri stampi chì facenu chì i muri ùn sò micca lisci.

Tasso di estrusione inadeguatu

Unu di i fatturi più impurtanti chì determinanu a precisione è a qualità di una stampa hè a rata di estrusione.L'estrusione eccessiva è l'estrusione sottu ponu esse risultati in una texture unsmooth.

A situazione di sopra estrusione accade quandu a stampante estrude più materiale PLA di ciò chì hè necessariu.Ogni capa pare ovviamente nantu à a superficia di una stampata, chì mostra una forma irregulare.Suggeremu di aghjustà a rata di estrusione via u software di stampa è ancu attente à a temperatura di estrusione.

Questa situazione sottu estrusione accade quandu u tassu di estrusione hè più bassu di ciò chì hè necessariu.L'insufficienza di filamenti PLA durante a stampa pruvucarà superfici imperfette è spazii trà i strati.Suggeremu un diametru di filamenti propiu utilizendu un software di stampante 3D per aghjustà u multiplicatore di estrusione.

Surriscaldamentu di filamenti

A temperatura è a tarifa di rinfrescante per i filamenti PLA sò dui fatturi impurtanti.L'equilibriu trà sti dui fattori furnisce stampe cù un bonu finitu.Senza un rinfrescante propiu, aumenterà u tempu per a stallazione.

I modi per evità u surriscaldamentu sò di calà a temperatura di rinfrescante, aumentà a freccia di rinfrescante, o riduce a velocità di stampa per dà u tempu di aghjustà.Mantene a regulazione di sti paràmetri finu à truvà e cundizioni perfetti per una finitura liscia.

Blobs and Zits

Mentri stampa, sè vo circate di unisce dui estremità di una struttura plastica inseme, hè difficiule di fà senza lascià traccia.Quandu l'estrusione principia è si ferma, crea spillage irregulari à a junction.Questi chjamati blobs and zits.Questa situazione arruvina a superficia perfetta di a stampata.Suggeremu di aghjustà i paràmetri di retrazione o slide in u software di stampante 3D.Se i paràmetri di retrazione sò sbagliati, troppu plastica pò esse eliminata da a camera di stampa.


Tempu di post: 27-aug-2021