Lagolago Pa'u Ese

O LE A LE FA'AALIGA?

Pe a faia se lolomi e manaʻomia le faʻaopoopoina o se lagolago, afai e le mafai ona lolomi le lagolago, o le fausaga lagolago o le a foliga faʻaletonu pe i ai ni taʻetaʻe, e le lagolagoina ai le faʻataʻitaʻiga.

 

MAFUAAGA E MAFAI AI

∙ Lagolago vaivai

∙ Le Lomitusi Tetete ma Letete

∙ Filament tuai pe taugofie

 

FAIGA FA'AALIGA

vaivaiSlagolago

I nisi polokalama fa'apipi'i, e tele ituaiga lagolago e filifili.O lagolago eseese e ofoina atu malosiaga eseese.A faʻaaogaina le ituaiga tutusa o le lagolago i faʻataʻitaʻiga eseese, atonu e lelei le aʻafiaga, ae atonu e leaga.

 

FILIFILI LE LAGOLAGO SA'O

Fai se su'esu'ega mo le fa'ata'ita'iga o le a e lolomi.Afai e feso'ota'i vaega o lo'o i luga o le fa'ata'ita'iga e feso'ota'i lelei ma le moega lolomi, ona mafai lea ona e taumafai e fa'aoga laina po'o lagolago zigzag.I se isi itu, afai o le faʻataʻitaʻiga e itiiti le faʻafesoʻotaʻi i luga o le moega, atonu e te manaʻomia le lagolago malosi e pei o le faʻasologa poʻo le tafatolu lagolago.

 

FA'AFI'I LE PLATFORM ADHESION

Fa'aopoopo le fa'apipi'i fa'avae e pei o le lau e mafai ona fa'ateleina le vaega fa'afeso'ota'i i le va o le lagolago ma le moega lolomi.I lenei tulaga, o le lagolago e mafai ona pipii malosi i luga o le moega.

 

FA'ASI'I LE FA'A'OA'OGA

Afai e le aoga fautuaga e 2 o loʻo i luga, taumafai e faʻateleina le malosi lagolago.O le mamafa tele e mafai ona maua ai le fausaga sili atu ona malosi lea o le a le afaina i le lolomiina.E tasi lava le mea e tatau ona popole ai o le lagolago e sili atu ona faigata ona aveese.

 

FAITAU FA'ATA'ITA'I FA'ATA'ITA'IGA

O le a vaivai le lagolago pe a ova le uumi.Ae maise o le vaega lagolago e laʻititi.I lenei tulaga, e mafai ona e fatuina se poloka umi i lalo o le mea e manaʻomia ai lagolago, e mafai ona aloese mai le vaivai o le lagolago.E le gata i lea, e mafai e le lagolago ona maua se faavae mautu.

 

Le Lomitusi Tetete ma Lavea'i

O le fememea'i, tetete po'o le a'afiaga o le lomitusi o le a leaga le lelei o le lomitusi.E mafai ona fesuia'i pe fa'apa'ū fo'i, aemaise pe a na'o le mafiafia o le puipui e tasi, ma e faigofie ona pa'u'u pe a le mafai ona pipii fa'atasi.

 

SI'AI O LOO MAU MEA UMA

Afai e sili atu le lulu ma le luluina i le tulaga masani, e tatau ona e tuuina atu i le lomitusi se siaki.Ia mautinoa ua mau uma fao ma nati ma toe fa'avasega le lomitusi.

Filament tuai pe taugofie

O le filament tuai pe taugofie atonu o se isi mafuaaga o le pa'u o le lagolago.Afai e te misia le taimi sili e fa'aoga ai le filament, e le lelei le fa'apipi'iina, fa'aletonu le fa'apipi'iina ma le ma'oti e ono tupu e i'u ai i le le lelei o le lolomi lagolago.

 

SUIA FILAMENT

O le filament o le a malepelepe pe a uma le aso e muta ai, lea e masani ona atagia i le tulaga lelei o le lolomi lagolago.Suia se ta'amilosaga fou o filament e va'ai pe fa'alelei le fa'afitauli.

图片18

 


Taimi meli: Ian-03-2021