TronHoo espande u so portafoglio di prudutti cù macchine per incisione laser

TRONHOO LASER ENGRAVING MACHINES 02

Fornisce a pussibilità infinita di incisione di creatività, aumentu di velocità è efficienza, precisione di incisione ripetibile è costu ridottu,TronHoo, cum'è un capu d'innuvazione di a tecnulugia di stampa 3D, introduce una nova linea di produttu, i Laser Engraving Machines, à a so cartera di prudutti.Cù diversi supporti di materiale di incisione è marche d'alta qualità, a nova serie di cunsumatori TronHoo libera a pussibilità è u divertimentu di a tecnulugia di incisione laser per i diseggiani, i creatori, i prufessori, o tutti quelli chì anu interessatu à a tecnulugia di incisione è taglio laser.

In questa nova linea di prudutti, TronHoo offre opzioni di incisione cumpletu cù mudelli 4, à dì LaserCube LC100, LaserCube LC400, LaserCube LC400S è LC400 Pro, per risponde à diverse esigenze creative.

Cum'è u mudellu di livellu d'entrata di sta serie, u LC100 hè un incisore portatile, plegable è costu-efficace.Hè furnutu cù una cunnessione Bluetooth Wireless per un funziunamentu faciule di l'App mobile per stabilisce i paràmetri di incisione.U so laser d'alta qualità assicura una precisione di incisione soddisfatta.Inoltre, u LC100 supporta ancu diversi materiali di incisione cum'è legnu, carta, plastica, tela è pelle, scatenendu l'imaginazione di l'utilizatori è permettenu à a fonte di creatività fà a magia.

Per l'altri trè mudelli, LC400, LC400S, LC400 Pro, tutti sò macchine per incisione laser di desktop di facilità di cunfigurazione cù un disignu modulare di cornice metallica.L'utilizatori senza spirienza di incisione laser sò faciuli per andà.

À l'iniziu di u sviluppu di u produttu, l'ingegneri di TronHoo brillanu questi trè mudelli cù pomo rotativu invece di viti di fissazione per fà un aggiustamentu faciule di u focu laser.U laser di alta qualità aghjurnatu di i trè mudelli mostra una grande precisione di incisione cù ripetibilità è affidabilità.

Tutti i trè mudelli supportanu l'incisione di grande area, cù una scala nantu à l'assi X / Y per una precisione di incisione ottimizzata è produtividade.

I trè mudelli LC400 varianu in a putenza laser chì face una diferenza in u materiale di incisione è u livellu di precisione per esigenze specifiche di diversi utilizatori.U LC400 emette un laser 1.5W 450nm è hè capaci di incisione nantu à materiale cum'è carta, legnu, acrilico, pelle è ossidu d'aluminiu.L'LC400S è u LC400 Pro emettenu tramindui un laser 5W 450nm, ma u LC400 Pro emette laser cù spot compressu cù energia laser intensa per assicurà a precisione desiderata cù bordi di incisione puliti.I dui mudelli, paragunendu cù u materiale di incisione supportatu di LC400, sò ancu capaci di incisione nantu à l'acciaio inossidabile cù prestazioni è precisione di incisione aghjurnata.

Questa nova linea di prudutti di TronHoo mira à u livellu di u cunsumadore, cù un disignu portatile è desktop per un assemblamentu faciule.Diversi campi d'applicazione cum'è u disignu di l'arti, l'utensili, l'intrattenimentu, l'educazione, i prudutti di a casa è ecc. ponu prufittà di e diverse capacità di e macchine per incisione laser.

À propositu di TronHoo

TronHoo hè una marca d'innuvazione di stampanti 3D, macchine per incisione laser, fotopolimerizzazione Vat è filamenti di stampa 3D.Hè impegnatu à furnisce macchine è filamenti di stampanti 3D di alta qualità, è ancu un serviziu orientatu à u cliente per i so utilizatori in u mondu sanu.


Tempu di Postu: Settembre 10-2021