TronHoo annuncia a serie KinGee di stampanti 3D LCD in resina

TRONHOO KINGEE SERIES BANNER

 

TronHoo hà lanciatu una nova linea di prudutti, a serie KinGee di stampante 3D Resin LCD di desktop prufessiunale, chì adotta a tecnulugia di fotopolimerizazione VAT, per a prototipazione rapida è l'adopzione di creazione di ogni ghjornu à un prezzu accessibile.

TronHoo crede chì a stampa 3D di resina LCD (Liquid Crystal Display), chì usa a luce UV chì vene da una serie di LED chì brillanu attraversu un LCD chì revela solu i pixelli necessarii per curà a resina, hè una grande suluzione per a fabricazione di pezzi altamente detallati chì necessitanu un altu. accuratezza è prucessu di fabricazione veloce cù eccellenti finiture di superficia in a vita di ogni ghjornu è u travagliu.L'applicazioni cum'è l'arti è l'artigianatu, i gioielli, l'industria di l'ingegneria, l'attrezzi, l'educazione, u disignu, i prudutti di a casa, a fabricazione, l'industria medica è dentale sò stati benefiziu da a stampa LCD 3D di resina.

"Hè un bonu modu per offre à l'utilizatori stampanti 3D LCD di resina cù un prezzu accessibile utilizendu UV cum'è fonte di luce, postu chì a luce da u pannellu LED pianu brilla direttamente in una matrice parallela nantu à l'area di custruzzione è una strata intera hè lampata in una volta, hè capace di guarisce a resina più veloce mentre furnisce una precisione soddisfatta è una superficia liscia ", Cumentò u duttore Wang, direttore di R&D di sta linea di prudutti, "Paragunendu cù DLP o SLA, a stampante 3D LCD Resin usa cumpunenti relativamente più economici è si face una soluzione di stampa 3D assequible per i creatori. per inizià l'esplorazione di a stampa 3D ".

In questa Serie KinGee, TronHoo introduce dui mudelli di stampanti 3D LCD di resina, KG406 è KG408 in u primu stadiu.I dui mudelli sò stampanti 3D di resina di desktop prufessiunale.Varianu in a dimensione di a maschera LCD è pixel, u voluminu di custruisce è e dimensioni di u produttu.

Per KG406, usa 6 inch 2K mono LCD, chì hà una vita 4 volte più longa cà RGB LCD.Emette u 4thArray parallelu Gen. cù un angolo più chjucu per una precisione di custruzzione megliu.Dispunibile da 0,025 mm à 0,1 mm di spessore di strati, KG406 stampa ogni strata in 1 secondu, furnisce una velocità di stampa 3 volte più veloce.A capacità eccezziunale di prucessu d'imaghjini offre 8 volte l'anti-aliasing cù menu texture è superficia liscia, rende TronHoo KG406 una grande opzione per a fabricazione di pezzi dettagliati.Altre funzioni amichevuli cum'è u funziunamentu di u schermu tattile, nisuna livellazione necessaria, un sistema di mutore di mutore silenziu per un denoising efficace, è prontu à utilizà dopu à unboxing facenu di KG406 una megliu compra per i creatori.In più di tutte e funzioni di KG406, KG408, cum'è una versione di aghjurnamentu di KG406, adopta 8.9 inch 4K mono LCD per dettagli di stampa straordinaria, è furnisce un voluminu di custruzzione più grande finu à 192X120X250mm.

TronHoo hè cunvinta chì sta Serie KinGee sò i dispositi ottimali per creazioni prufessiunali è hobbyists chì vulianu pruvà stampanti LCD 3D in resina.L'utilizatori seranu soddisfatti di a qualità di stampa, a velocità è a dimensione di a parte stampabile.


Tempu di Postu: 27-Sep-2021