Cunsiglii per a risoluzione di i prublemi per a perdita di dettagli fini

Chì ci hè u prublema ?

A volte, i dettagli fini sò necessarii quandu stampate un mudellu.In ogni casu, a stampa chì avete ottenutu ùn pò micca ottene l'effettu previstu induve duverebbe avè una certa curva è dolcezza, è i bordi è i cantoni parenu nitidi è chjaru.

 

CAUSE POSSIBILI

∙ Altezza di a strata troppu grande

∙ Dimensione di l'ugello troppu grande

∙ Velocità di stampa troppu veloce

∙ Filament chì ùn scorri micca liscia

∙ Unlevel Print Bed

∙ L'imprimante perde l'alignement

∙ Funzioni di dettagliu troppu chjucu

 

CONSIGLI DI RISOLUZIONE DI PROBLEMI

Layer Altezza troppu grande

L'altezza di a strata hè a causa più cumuna di i dettagli bassi mostrati.Se avete stabilitu una altezza di strata più altu, a risoluzione di u mudellu serà più bassu.È ùn importa ciò chì a qualità di a vostra stampante hè, ùn puderete micca ottene una stampa delicata.

 

diminuite l'altezza di a capa

Aumentà a risuluzione riducendu l'altezza di a capa (per esempiu, stabilisce 0,1 mm d'altezza) è a stampa pò esse più liscia è fina.Tuttavia, u tempu di stampa aumenterà in modu esponenziale.

 

NOzzle Size Too Large

Un altru prublema evidenti hè a dimensione di a bocca.L'equilibriu trà a dimensione di l'ugello è a qualità di stampa hè assai delicatu.L'impresora generale usa una bocca di 0,4 mm.Se a parte di dettagli hè 0.4mm o più chjuca, ùn pò micca esse stampata.

 

DIAMETRE DE LA BUZZA

U più chjucu u diametru di a bocca, u più altu dettagliu pudete stampà.In ogni casu, a bocca più chjuca significa ancu una tolleranza più bassa è a vostra stampante deve esse sintonizzata perchè ogni prublema serà ingrandatu.Inoltre, l'ugello più chjucu necessitarà un tempu di stampa più longu.

 

A velocità di stampa hè troppu veloce

A velocità di stampa hà ancu un grande effettu nantu à a stampa di dettagli.A più alta a velocità di stampa, u più inestabile a stampa, è u più prubabile di causà i dettagli più bassi.

 

RALTÀ

Quandu stampate i dettagli, a velocità deve esse u più lenta pussibule.Pò esse ancu necessariu d'aghjurnà a velocità di u fan per currisponde à u tempu crescente di l'estrusione di filamenti.

 

U filamentu ùn scorri micca bè

Se u filamentu ùn hè micca estrudutu bè, pò ancu pruvucà una eccessiva estrusione o una sottoestrusione quandu stampate i dettagli è fà chì e parti di dettagli parenu ruvide.

 

Aghjustate a temperatura di u nozzle

A temperatura di u nozzle hè impurtante per u flussu di filamentu.In questu casu, verificate chì a temperatura di l'ugello corrisponde à u filamentu.Se l'estrusione ùn hè micca liscia, poi aumentà gradualmente a temperatura di a bocca finu à chì scorri liscia.

 

PULIZIA A TUA BUZZA

Assicuratevi chì a bocca hè pulita.Ancu u minimu residuu o l'ingaghjamentu di ugelli pò influenzà a qualità di stampa.

 

USE FILAMENT DI QUALITÀ

Sceglite un filamentu di alta qualità chì pò assicurà chì l'estrusione hè liscia.Ancu s'è u filamentu economicu puderia vede u listessu, ma a diffarenza pò esse mostrata nantu à e stampe.

 

ULettu di stampa à livellu

Quandu si stampa in alta risoluzione, u più chjucu livellu di errore, cum'è u lettu di stampa unlevel, avarà un impattu in tuttu u prucessu di stampa è si mostrarà in i dettagli.

 

Verificate u livellu di a piattaforma

Livellamentu manuale di u lettu di stampa o aduprate a funzione di livellu automaticu se avete.Quandu u nivellu manualmente, move l'ugello in senso orario o in senso antiorario à i quattru anguli di u lettu di stampa, è fate a distanza trà l'ugello è u lettu di stampa di circa 0,1 mm.In listessu modu, a carta di stampa pò esse usata per assistenza.

 

L'imprimante perd l'alignement

Quandu l'impresora funziona, ogni attritu eccessivu di a vite o di a cintura farà chì l'arbulu ùn si move micca bè è fà chì a stampa ùn pare micca cusì bella.

 

MANTENU A VOSTRA STAMPANTE

Sempre chì a vite o cinturione di l'impresora hè leggermente misaligned o allughjatu, pruvucannu ogni attritu supplementu, riducerà a qualità di stampa.Per quessa, hè necessariu di verificà è mantene a stampante regularmente per assicurà chì u vitu hè allinatu, u cinturione ùn hè micca alluntanatu, è l'arbulu si move bè.

 

Detail Features troppu picculu

Sì i ditaglii sò troppu chjuchi per esse discrittu da u filamentu extrusionatu, questu significa chì questi dettagli sò difficiuli di stampà.

 

Epermette u modu speciale

Certi software di slicing hà modi di funziunalità particulari per pareti assai sottili è funzioni esterni, cum'è Simplify 3D.Pudete pruvà à stampà i picculi funziunalità per attivà sta funzione.Cliccate "Edit Settings Process" in Simplify3D, entre in a tabulazione "Advanced" è dopu cambiate "External Thin Wall Type" à "Permettenu pareti di estrusione uniche".Dopu à salvà sti paràmetri, apre u anteprima è voi vi vede i muri magre sottu à sta estrusioni unica spiciali.

 

Redesign a parte di dettagliu

Se u prublema ùn pò ancu esse risolta, una altra opzione hè di redesignà a parte per esse più grande di u diametru di u boccu.Ma questu generalmente implica di fà cambiamenti in u schedariu CAD originale.Dopu avè cambiatu, reimpurtate u software di slicing per slicing è ripruvà stampà e picculi funzioni.

图片23

 


Tempu di posta: 06-Jan-2021