Ghosting Infill

Chì ci hè u prublema ?

A stampa finale si vede bè, ma a struttura infill in l'internu pò esse vistu da i muri esterni di u mudellu.

 

CAUSE POSSIBILI

∙ Spessore di u muru ùn hè micca adattatu

∙ L'impostazione di stampa ùn hè micca adatta

∙ Unlevel Print Bed

 

CONSIGLI DI RISOLUZIONE DI PROBLEMI

Spessore di u muru ùn hè micca adattatu

Per unisce megliu i mura cù a struttura infill, a struttura infill superposerà a linea perimetrale di i mura.In ogni casu, u muru hè troppu magre è l'infill pò esse vistu à traversu i mura.

 

VERIFICARE U SPESSORE DI SHELL

Ghosting Infill pò esse causatu chì u gruixu di u muru ùn hè micca un multiplu integrale di a dimensione di l'ugello.Se u diametru di a bocca hè 0,4 mm, u gruixu di u muru deve esse 0,4, 0,8, 1,2, è cusì.

 

AUMENTA U SPESSORE DI SHELL

A manera più faciule hè di aumentà u gruixu di u muru magre.Pudete copre a superposizione cù l'imposta un doppiu spessore.

 

L'impostazione di stampa ùn hè micca adatta

Sicondu u tipu di mudellu per esse stampatu, pudete sceglie di stampà a cunchiglia o l'infill prima.Sè perseguite un aspettu dilicatu è pensate chì a forza di u mudellu ùn hè micca cusì impurtante, pudete sceglie di stampà a cunchiglia prima, ma in questu casu u ligame trà a struttura infill è a cunchiglia ùn serà micca cusì bonu.Se pensate chì a forza hè ancu impurtante, pudete duppià u gruixu di a cunchiglia mentre sceglite di stampà prima l'infill.

 

USE INFILL DOPU PERIMETRI

A maiò parte di u software di slicing pò stabilisce per stampà infill dopu i perimetri.In Cura, per esempiu, apre "Configurazione di l'Esperti", sottu a sezione di infill, cliccate "Infill prints after perimeters".In Simply3D, cliccate "Edit Process Settings"-"Layer"-"Layer Settings"-select "Outside-in" accantu à "Outline Direction".

 

Unlevel Print Bed

Verificate u circondu di u mudellu.Se l'infill di ghosting hè apparsu solu in una direzzione ma micca in l'altra direzzione, significa chì u lettu di stampa hè unlevel è deve esse recalibratu.

 

VERIFICATE A PIATTAFORMA DI STAMPA

Aduprate a funzione di livellu automaticu di a stampante.O nivelà manualmente u lettu di stampa, move a bocca in u sensu orariu o in u sensu antiorariu à i quattru anguli di u lettu di stampa in turnu, è fate a distanza trà u lettu è u lettu di stampa di circa 0,1 mm.Pudete utilizà una carta di stampa per assistenza.

图片14


Tempu di pubblicazione: 30 dicembre 2020